Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нов термостат Беар

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Не знам, какъв е този фамозен и скъп софтуер за търговци, но все си мисля, че по-достоверна информация ще получите, ако отворите един каталог на производител на термостати, примерно Behr или Vernet.

    цък и цък

    Там ясно ще видите, че за един и същи модел на АР НЕ се предлагат топли и студени термостати, за разлика от други марки и модели, както вече казах по-напред в темата.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:19.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #77
      Нещо не разсъждавате логично.
      Какво значение има дали ще отвори на 80 или 90 градуса за да не прегрее?
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #78
        Топли и студени термостати се ползват с единствената цел - температурата на мотора да се подържа по-добре в околност на работната му (90 гр).
        Това се налага от обстоятелството, че процесът на топлообмен има балистичен характер. Ако на някой не му е ясно, да рови и да чете.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #79
          Термостата отвори ли веднъж е вън от играта, не може да спре прегряването, всичко зависи от радиатора и вентилатора( на каква температура ще се включи и дали въобще ще успее да охлади). Те трябва да са изчислени да свалят бързо температурата на 80 градуса примерно, но дали е така?
          а защо трябва да е 80? 90 е оптимална за двигателя, независимо в Африка или на полюса
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Аз ще кажа че си прав защото е тествано много кратно, без кора потока на въздуха е неориентиран след първия радиатор, с кора това нещо не се случва потока е точно насочен и количеството въздух което минава е по голямо и т.н. общо взето който знае малко от малко физика ще му стане ясно
            Ти па що им казваш къде е ключа от палатката.
            Аз, че съм тествал, тествал, ама искам ей на такива "разбирачи" да им натъркам носа и най-вече да помнят дълго, като загубят нещо.
            То виж, че предлагаш нещо, а те дърпат назад, защото явно са само за спора и не могат да си напънат малко мозъците, и да помислят малко къде може да грешат.
            Представят си, че двигателя се намира в някакъв вакуум, където като махнеш кората и от долу започва да му духа, а нещата са доста по-различно.
            Ма ходи го обяснявай.
            Особено на такива специалисти, където такова сънуват чак. Както казах - жалко, че са загубили толкова време, за да сънуват. Очевидно е трябвало да се ориентират в друга насока, за да сънуват нещо смислено.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #81
              Ако при -20 в Швеция термостатът отвори при 80, моторът ще получи много съществено охлаждане отколкото ако термостатът отвори при 88 и няма да може да достигне 90.

              Ако при +40 термостатът отвори при 88 охлаждането няма да е достатъчно за да може температурата да спре да расте при 90.

              Говорим за ситуация в която колата се движи. Когато не се движи, движението се замества от вентилатора.

              Обяснявам го на прост и разбираем език.
              Иначе всичко това се описва и доказва с линейни диференциални уравнения с постоянни коефициенти и никак не е така просто, колкото изглежда.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:48.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                Номера който толкова държите и искате го има на снимките които явно не ти се отварят на твоя компютър
                Ще те помоля да кажеш в кой твой пост (номера му) си дал снимките, които сега очевидно аз не ги виждам.
                Ще помоля и друг да каже номера на поста, за да видя дали наистина проблема не е в моя компютър, както казваш.

                Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                Не държа да убеждавам никого в нищо - просто споделям личен опит! Просто на мен ми беше обяснено още преди години по този начин!
                Напротив, дори много усилено се пробваш да убедиш в неща, които не са верни.

                Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                Програмата от която съм направил снимките е "TecDoc" и пак казвам че е за търговци и е лицензирана и платена - мисля че беше около 200лв. за 6 месеца - Нормално е да не може всеки да влезе в нея! Та, Влизаме в програмата, задаваме Алфа Ромео 156 1.9 JTD (1997-2003) 105 к.с. и излизат тези резултати. И понеже първия резултат е на "BEHR" и естествено е по-скъп от следващия който е на "BGA" (явно алтернативен производител) е нормално всеки да гледа да спести някой лев и да си вземе по-евтиния, който в крайна сметка е показано че отваря по-рано тоест на 80* което лесно може да бъде пренебрегнато от търговеца и клиента!
                Не си мисли, че си единствения, който ползва и ТекДок-а.
                И понеже спомена за БГА. С номер - CT5088 предполагам.
                Ти залагаш ли си главата, че този термостат ще стане на жтд двигател? Точно този, за който говориш?
                Аз си залагам главата, че този термостат не може да го сложиш на жтд двигател ей така. Без никакво преправяне. Махаш стария и слагаш новия.
                Поне като даваш пример го прави както трябва. Не те знам колко термостата си сменял, но бъди малко по-подготвен и не ръси - директно ще го кажа - глупости.
                Защото това ти е единствената теза, на която залягаш. А това е термостат за ТД двигател, където маркучите са малко по-различни и този термостат няма шанс да го сложиш на жтд двигател.

                Дано не си търговец, защото точно ей такива ти дават грешни части,м защото в ТекДок-а или където и да е му излизал този номер, а частта коренно различна. Очевидно не знаеш как изглежда термостат на жтд и на тд и къде е разликата.
                Ако имаше малко познания по тези двигатели щеше елементарно да се досетиш, че единия термостат не може да замени другия, защото са физически несъвместими.
                Ама ти от къде да го знаеш това - щом У ТекДок-а дава, че може да се сложи и на ТД и на ЖТД, то може.
                Смях...

                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Там ясно ще видите, че за един и същи модел на АР НЕ се предлагат топли и студени термостати, за разлика от други марки и модели, както вече казах по-напред в темата.
                То при други производители за топлите страни има и други радиатори, перки, не само термостати.
                Ама ние си говорим за АР и там нещата са така, както казваш.
                Ма ходи му обясни на човека, че греши, а той ще носи вода от планината и ще дава безсмислени линкове, които дори доказват обратното, на което твърди. Сам се опровергава и пак се мъчи да говори. Страшно е.
                Last edited by BO; d.m.y г., 21:07.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #83
                  Хайде сега едно по едно
                  1. Поста ми е №41
                  2. Не напротив не искам да убеждавам никого, а споделям какво съм видял със собствените си очи! Убеждавам какво съм видял а не убеждавам никого че това което съм видял с очите си е вярно - малка но съществена разлика. По майстори ходя изключително рядко, защото ми е писнало от "майстори" които ми обясняват че карето ми тропа защото ми е изгоряла крушката на стопа!!! Достатъчно кадърен съм да си оправям сам колата така че тя да ми е в кондиция - без побългаряване!!!
                  3. Тамън си мислех че съм единствения който ползва тази програма а то какво се оказва
                  Въпросната програма дава именно този термостат на BGA с № CT5088, и за съжаление го дава за АР 156 1.9 JTD - не твърдя и не съм твърдял че става а че програмата го дава!
                  В този ред на мисли, не бих си заложил неразбиращата главица, защото не съм луд да си купя такъв термостат и следователно не съм монтирал такъв за да знам дали става или не! Въпросните термостати които си накупих преди около 5 години, когато бях още по-прост и неразбиращ от сега, вече казах че бяха втора употреба а не от магазин, и за съжаление тях никоя програма или каталог не ги хваща за да знам какви са А до колко може да се вярва на всякакъв вид програми и каталози, Ако ти е по-лесно приеми го като измъкване , но някъде по-назад в постовете си бях писал че лично съм държал в ръцете си каталози на два различни производителя, и под един и същ каталожен номер излизат два напълно различни и несъвместими продукта - нищо че каталозите са на достатъчно известни марки!

                  4. Тук ще те успокоя, защото имам усещането че май маааалко те нервирам
                  Спокойно не съм търговец и не продавам и заблуждавам никого да си купува грешните части, защото в TecDoc така пише
                  Имам достатъчно добър бизнес, който ми позволява зимата и лятото да карам с правилните за сезона гуми, да си сменям маслото на 10000км., освен ГО да имам и Авто Каско, годишна винетка, да си зареждам резервоара буквално до гърлото и най-вече да мога да си позволя да дам някой лев повече за правилния термостат примерно "BEHR" с каталожен номер TI 156 88, който отваря на 88*

                  И най-важното: Направо ви се чудя от къде ги вадите тези нерви, които явно са ви в излишък щом ги хабите за - директно ще го кажа - глупости.

                  И като последно заключение на всичко коментирано и разисквано до тук ще кажа:
                  ТЕРМОСТАТ ЗА АЛФА РОМЕО 156 1.9 jtd, КОЙТО ОТВАРЯ НА 80* - НЯМА!!!
                  Лек и успешен уикенд на всички
                  Last edited by ivomanev; d.m.y г., 23:03.
                  Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                    Хайде сега едно по едно
                    1. Поста ми е №41
                    Някой вижда ли в пост 41 някаква картинка?
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...6&postcount=41

                    Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                    И като последно заключение на всичко коментирано и разисквано до тук ще кажа:
                    ТЕРМОСТАТ ЗА АЛФА РОМЕО 156 1.9 jtd, КОЙТО ОТВАРЯ НА 80* - НЯМА!!!
                    Лек и успешен уикенд на всички
                    Трябваше още от начало да се убедиш, че няма, а не да развиваш страници писания.
                    Лошото е, че все някой ще е запомнил - термостат и топъл климат и ще продължи същата теория в бъдеще.
                    Просто както ти си направил, така и той ще направи.
                    А във форума не трябва да се пускат такива непроверени данни, защото просто така си бил чувал.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Някой вижда ли в пост 41 някаква картинка?.
                      При добро желание се вижда. Колегата просто не е дал правилните URL - та към снимките.





                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:45.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        При добро желание се вижда. Колегата просто не е дал правилните URL - та към снимките.
                        ОК, мерси.
                        Файърфокс явно филтрира такива грешни линкове и не се вижда абсолютно нищо. Дори и грешните линкове.

                        Last edited by BO; d.m.y г., 00:02.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Някой вижда ли в пост 41 някаква картинка?
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...6&postcount=41

                          Трябваше още от начало да се убедиш, че няма, а не да развиваш страници писания.
                          Лошото е, че все някой ще е запомнил - термостат и топъл климат и ще продължи същата теория в бъдеще.
                          Просто както ти си направил, така и той ще направи.
                          А във форума не трябва да се пускат такива непроверени данни, защото просто така си бил чувал.
                          Колега, аз още от самото начало съм чувал и виждал че ИМА и дават такъв термостат, но написах че НЯМА за да ти направя кефа - мислех че си се усетил И отново подчертавам че друг е въпроса дали това което дават по каталог отговаря на истината, но е факт че имам 3 такива които работят бетон на тази температура, което е доказано не по стрелката на таблото а по борд компютър и електронен термометър забоден в разширителния съд!!!!
                          Още в пост №37 Обясних че не знам как се качват снимки и колегата ecotronic ми даде линк през който да ги кача, но е напълно вероятно и да съм объркал нещо, защото на моя компютър в поста показва че има снимки но в действителност не ми се отварят и сметнах че бъга е моя компютър - за което се извинявам!
                          Но колегата ecotronic очевидно гледа на нещата от няколко различни страни и търси не спора а решението на задачата и се е справил дори и с грешните линкове които съм качил, което отново доказва че при добро желание и бистра мисъл всичко се постига

                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          При добро желание се вижда. Колегата просто не е дал правилните URL - та към снимките.
                          Колега Благодаря
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          ОК, мерси.
                          Файърфокс явно филтрира такива грешни линкове и не се вижда абсолютно нищо. Дори и грешните линкове.

                          Аз работя с Google Chrome, защото Mozilla Firefox ме дразни и ми реже и ограничава доста важна за мен информация
                          И сега съм сигурен че за да се оправдаеш и да излезеш чист си обработил моя пост №41 на ФотоШоп и си го качил като доказателство че на него няма снимки!!!

                          Надявам се разбираш че се шегувам
                          И за последен път казвам
                          ТЕРМОСТАТ ЗА АЛФА РОМЕО 156 1.9 jtd, КОЙТО ОТВАРЯ НА 80* - НЯМА!!!
                          И не знам защо все още се опитвате да ме убедите че има такъв.......
                          Last edited by ivomanev; d.m.y г., 03:20.
                          Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                          Comment


                          • #88
                            Кaкво се рaзбирa под отвaря? Нaчaло нa отвaрянето или нaпълно отворен, че имa рaзликa.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #89
                              Пичове целта на темата беше как да се реши определен проблем,а не да се превръща на лаладжийница.Имам нужда от компетенцията на хора които карат коли,а не от дървени философи,които дават акъли с уравнения или тем подобни.Те инжинерите в жабария,не знаят толкова за термостатите колкото някои хора тука.
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение

                                п.п. Лично аз не виждам картинката или каквото и да е на предишната страница, която си дал. Виждам само на Емзо нещото, което показва, че си пробвал да дадеш термостат за "ТД" двигателите за пример.
                                Като го куотнеш, излизат линковете, които не са в правилен формат.

                                ---------- Post added at 12:35 ---------- Previous post was at 12:32 ----------

                                Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                                Вярно е че са на различни производители, но в крайна сметка ето че има!
                                Нищо де, ето ти снимки с номера
                                http://snimki.be/view.php?id=86260
                                http://snimki.be/view.php?id=86261
                                http://snimki.be/view.php?id=86262
                                Ей ги ама щото съм махнал имг таговете.

                                ---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

                                Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                                Пичове целта на темата беше как да се реши определен проблем,а не да се превръща на лаладжийница.Имам нужда от компетенцията на хора които карат коли,а не от дървени философи,които дават акъли с уравнения или тем подобни.Те инжинерите в жабария,не знаят толкова за термостатите колкото някои хора тука.
                                Успех, с тоя тон.
                                С кората НЕ си си решил проблема.
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X